Опис
Реклама на/у громадському транспорті – одна з найефективніших форм просування свого бренду та послуг.
Рекламу, яка розміщується на транспорті, можна розділити на:
- Зовнішню – розташовану зовні транспортних засобів Внутрішню – яка знаходиться в салоні.
Зовнішня реклама на транспорті – це зображення на:
- Автобуси, тролейбуси, маршрутні таксі, таксі, вантажні автомобілі тощо;
- Залізничний транспорт;
- Авіатранспорт.
Розміщення рекламних пропозицій на транспорті дає майже 100% охоплення аудиторії!
Ефективність
Можна виділити головні плюси реклами на громадському транспорті:
- Максимальне охоплення аудиторії, оскільки це основний засіб пересування більшості людей.
- За рахунок великої площі розміщення реклама краще запам’ятовується, що підвищує можливість припливу потенційних клієнтів.
- Мобільність. Така реклама не розташована статично в одній точці міста. Вона працює по всьому маршруту транспорту.
- Не набридає. Так як транспорт не затримується на довгий час на одному місці, у споживача немає роздратованості від реклами та ефекту нав’язливості.
- Іміджева реклама. Реклама на транспорті сприймається як доступний серйозним брендам. Це підвищує довіру до вашої продукції чи послуги.
- Співвідношення ціна-якість. Ефект від реклами на транспорті набагато вищий за витрати на її розміщення.
Внутрішня реклама — це зображення в салонах громадського транспорту:
- на стеклах;
- на спинках крісел;
- на спеціальних рекламних щитах над головою пасажирів.
Ефективність
Чому потрібно розміщувати рекламу в салонах громадського транспорту:
- максимальне інформування. Поки людина їде, вона встигає вивчити рекламну пропозицію кілька разів, запам’ятати бренд, пропозицію, сформувати оцінку та своє ставлення;
- запам’ятовування. Ваш бренд точно запам’ятають, тому що протягом поїздки він постійно перебуває перед очима;
- Велике охоплення аудиторії. Тут все просто, великий потік людей у громадському транспорті = велике охоплення;
- Не дорого.
Важливо знати!
Реклама на/у громадському транспорті найоптимальніше працює при комплексному підході.
Необхідно вивчити цільову аудиторію вашої пропозиції, продумати оптимальні маршрути транспорту, розробити дизайн і позначити найкращий часовий відрізок для розміщення.
Для цього потрібний професійний підхід.
Компанія Marik.ua має у своєму розпорядженні фахівці, які допоможуть Вам у питаннях, пов’язаних з розміщенням реклами на/у громадському транспорті.
Великий досвід, сотні задоволених клієнтів, гнучка цінова політика та професійний підхід компанії Marik.ua – це те, що дозволить Вам максимально ефективно використовувати ваш рекламний бюджет та отримати найкращий результат від співпраці.
>
20шт/міс. (брендування) міс. 32000 грн. терміном 1 рік (без монтажу та матеріалів)
А4 на склі, на підголівниках 15 шт/міс.
Для кращого результату зв’яжіться з нашим консультантом, і він допоможе вам у плануванні та підборі оптимального рішення вашої реклами.
Пишіть, дзвоніть нам для консультації та замовлення!