Логотип: ключ до вашого бренду
Логотип потрібен для майбутньої ідентифікації компанії, її індивідуалізації в певній сфері діяльності серед великої кількості інших конкурентів. Тому потрібно придумати і створити креативний дизайн, який дійсно буде запам’ятовуватися. Логотип часто називають важливим маркетинговим інструментом, який бере активну участь у просуванні та процвітанні бізнесу на сучасному ринку.
Етапи створення логотипа
Створення логотипа виконується поетапно, щоб врахувати всі потреби і побажання замовника. Стандартна схема від фахівців рекламного агентства MARIK.ua виглядає наступним чином:
- Визначення потреб – що саме хоче отримати замовник.
- Аналіз галузі діяльності замовника, вивчення всіх нюансів та “підводних каменів”.
- Аналіз фірм-конкурентів, які працюють з схожими товарами і/або послугами.
- Надання декількох варіантів на вибір, з яких можна вибрати ідеальне рішення.
Розробка логотипу може знадобитися для подальшого нанесення його на упаковку продукції, на різні сувенірні товари та інше.
Типи логотипів
Перш ніж замовити логотип, потрібно ознайомитися з його основними видами:
- Текстовий тип. У графічному дизайні такий логотип називається “word mark” і перекладається як “словесний знак”. Під час роботи дизайнери використовують різні шрифти – різні стилі та розміри.
- Графічний тип. Представлений у вигляді графічного зображення – це повноцінний образ, що передає буквальне або абстрактне уявлення про компанію.
- Комбінований тип. Це один із найпопулярніших логотипів, в якому об’єднуються два перших види.
- 3-D. Об’ємний тип – геометричний логотип, створений в тривимірному просторі.
- Персонаж. Це може бути конкретний новий герой, який відіграє важливу роль у створенні необхідного образу фірми, організації.
Залежно від спочатку поставлених цілей і галузі діяльності компанії в цілому, наша команда фахівців допоможе замовнику визначитися з ідеальним логотипом для ідентифікації торгової марки.