Широкоформатний друк


Банер
Найбільший формат банера до 3,2 м.
Ціна на друк з матеріалом за 1 кв.м  
Oracal 640 мат\глянец    100 грн
Баннер     100 грн
Сіті-папір    60-80 грн
Blue Back    40-60 грн
Фотошпалери    Від 100 грн
Холст    300 грн
Сітілайт 1 м 20*1 м 80    80 грн
Blue Back (біг-борд) 3 м *6 м
(при об’ємах можливі знижки)    200 грн
Залежно від способу виробництва банер ділиться на два види:
Ламінований банер складається з двох шарів ПВХ, між якими прокладений шар сітки. Зверху матеріал покривається ультрафіолетовим лаком, основне призначення якого захищати банер і нанесене на нього зображення.
Литий банер проводиться шляхом прокатування залитої рідким ПВХ сітки через спеціальні вали. Отриманий матеріал має більш високими показниками міцності і довговічності, не боїться опадів і перепадів температур, не горить, легко транспортується і монтується. Литий банер трохи дорожче за ціною, проте, його властивості дозволяють компенсувати різницю за рахунок терміну експлуатації.
Є два варіанта кріплення банера:
1.Безкаркасний спосіб. Банер кріпиться на фасад, або стіну за допомогою монтажних люверсів.
2.Каркасний спосіб. В даному випадку спочатку виготовляєтся каркас, на який розтягується банер. Цей спосіб відрізняється більшою практичнісю, та можливістю багаторазового використання каркасу для змінних рекламоносіїв. Також каркасний банер не завжди потребує стінки для монтажу і може встановлюватися в більшій кількості випадків.
Холст (полотно) – це тканина з перпендикулярним чергуванням настилів через одну нитку. При друку в даний час використовують полотно переважно з бавовни або поліестеру.
Основна відмітна перевага полотна перед іншими типами матеріалів при друку репродукцій – його неповторна фактура, завдяки якій репродукції, створені із застосуванням полотна, практично не відрізняються від оригінальних, намальованих художниками, полотен.
Фотошпалери
Найбільший формат фотошпалер до1,00 м. Фотошпалери класифікують:
-Фотошпалери на основі паперу з глянцевою або матовою ламінацією.
Папір щільністю 140-180 гр/м2 з односторонньою матової або глянцевою ламінацією без спеціального клейового шару .
-Фотошпалери на основі самоклеющейся паперу з глянцевою або матовою ламінацією.
Папір з клейовим шаром, щільністю 140-180 гр/м2 з односторонньою матової або глянцевою ламінацією .
-Фотошпалери на основі самоклеючої синтетичної плівки з глянцевою або матовою ламінацією.
Синтетична плівка або синтетична папір товщиною близько 150 мікрон з односторонньою глянцевою або матовою ламінацією, і підготовленим клейовим шаром. Найвища якість передачі кольорів вихідного зображення .
-Фотошпалери на основі натурального художнього полотна.
Натуральне напівглянцеве художнє полотно, відрізнити від полотен, що використовуються художниками. Забезпечує дуже високу якість передачі кольорів вихідного зображення, а текстура тканини надає виробу особливої вишуканості .
-Фотошпалери на основі матового паперу щільністю 140-180 гр/м2.
Щільний папір без захисної ламінації (економ- варіант). Оптимальне рішення для недорогий друку виробів, але для тривалої їх експлуатації рекомендується замовляти захисну глянсову або матову ламінацію.
-Матові або глянцеві фотошпалери, приклеїти  на тверду основу (пластик, ПВХ, щільний картон, акрил і т.д.)
Завдяки нанесенню готових фотошпалер на тверду основу (як правило, ПВХ -пластик товщиною 3-5 мм), значно полегшується монтаж готових фотошпалер “на місці”, відпадає необхідність у попередній підготовці поверхонь стін, відпадає необхідність у складною і трудомісткою роботі з поклейки полотен фотошпалер, обробці стиків, швів .
Банерна сітка Mesh – пористий матеріал, структура якого допомагає вирішити проблему вітрових навантажень і достатнього пропускання світлового потоку, один з кращих матеріалів для друку зображень великих розмірів, відмінна альтернатива банерній тканині. Основна перевага сітки в порівнянні з банерної тканиною – вага, вона в два рази легше банера. Використовується для маскування будівельних лісів, дизайну різних декорацій, розміщується на фасадах будівель, стендах, в інтер’єрах.
Папір  Blue Back Side – це міцний білий папір підвищеної непрозорості. Спеціальне покриття блакитного кольору, нанесене на тильну сторону, дозволяє наклеювати носій на темні і строкаті основи без колірних спотворень і просвічування. Папір такого типу проводиться зі спеціальним вологостійким покриттям, яке дозволяє застосовувати її для зовнішньої (щитової) реклами в короткострокових рекламних компаніях.
Плівки можна класифікувати за різними ознаками – за ступенем пропускання світла, по матовості покриття та інші (формат для друку до 1,60 м).
Матові і глянцеві – найбільш популярні види плівок для широкоформатного друку. Вони використовуються для друку зовнішньої та інтер’єрної реклами. Крім того, матові і глянцеві плівки радують своєю відносною дешевизною, універсальністю і великим спектром застосування. Головною відмінною особливістю матових і глянцевих плівок є структура їх поверхні.
Непрозорі, світлорозсіюючі і прозорі плівки. Непрозорі плівки – сама широко розповсюджена група плівок. Їх використовують як у зовнішній, так і в внутрішній рекламі, якщо немає необхідності у внутрішній засветке або прозорості. З очевидних плюсів непрозорих плівок – стійкість до зовнішніх впливів, міцність і доступні ціни.
Світлорозсіюючі плівки для широкоформатного друку використовують для нанесення на світлову рекламу-світлові вивіски, об’ємні світлові букви, сітілайти й інша світлова реклама як усередині приміщень, так і зовнішня.
Прозорі плівки для широкоформатного друку мають максимальну пропускну здатність світла. Використовуються як матеріал для широкоформатного друку, в основному, для обклеювання вітрин та створення багатошарових об’ємних композицій. Прозорі плівки допомагаю людям читати рекламне повідомлення, але при цьому ще й бачити все, що відбувається по той бік вітрини.